Ben er helemaal van ondersteboven!! ;) - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu Ben er helemaal van ondersteboven!! ;) - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu

Ben er helemaal van ondersteboven!! ;)

Door: Ieneke

Blijf op de hoogte en volg Ieneke

26 Juni 2011 | Nicaragua, Granada

Vandaag heb ik de langverwachte canopytour gedaan en wat ben ik blij dat ik foto´s kan toevoegen!! Zoooooooooooooooooooooooooo cool!!!
Had het een paar jaar geleden in Costa Rica al willen, maar was een te grote schijtlaars. Heb namelijk zo´n hoogtevrees!!! ( Je hangt 25 meter boven de grond!!)
Maar ik had besloten dat als ik het wilde doen, dat dit mijn kans was... misschien wel mijn laatste kans!!
Dus gisteren toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar de touroperator gegaan om te boeken. 20 euro, da´s goedkoper dan in Costa Rica en het was het MEER dan waard!!!

De eerste kabelbaan was een beetje (lees: heel erg!!!) eng. We hadden 3 gidsen, 1 die je op de kabel hielp, 1 die je opving aan het einde en 1 die foto´s maakte, en wat voor foto's!!! Echt fantastisch!! En zo voelde het ook, na die 1e kabelbaan!!
Ik ben volgens mij voorgoed van mijn hoogtevrees genezen!! hahaha
De eerste paar kabels ging je ¨gewoon¨(voor zover als dat kan natuurlijk ;) )Je moest ook even oefenen, omdat je je op een bepaalde manier vast moet houden en het remmen moet oefenen, want dat laatste is best lastig!!
Daarna mochten we als ¨superwomen¨ hahahaha :D
Dat hield in dat de gids achter je ging hangen aan de kabel en je moest naar voren leunen en je benen om hem heenslaan (vond hij volgens mij niet zo erg ;)) daarna je armen spreiden dan leek het net of je vloog!! ECHT SUPERCOOL!!!
En 1 van de laatste banen mocht je zelfs ondersteboven hangen, daar heb ik echt een geweldige foto van. Ik ga er mijn profielfoto van maken. Hij is echt ruig!!! :D
Ook heeft de gids van de laatste kabelbaan een filmpje gemaakt, als het lukt zal ik ´m uploaden.
Het enige wat ik dacht toen we klaar waren was: ¨IK WIL NOG EEN KEER!!!!!¨
Dus misschien dat ik het in Costa Rica nog een keer dunnetjes over ga doen ;) zal een beetje afhankelijk zijn van de prijs....

Verder ga ik vanavond salsadansen met Cris, tenminste... dat denk ik :S we zullen zien..
Heb donderdag mijn eerste les gehad en het ging best goed!! Dus... wie weet hoe ik als expert terug kom ;)
Wat ik morgen ga doen weet ik nog niet. Het heeft vandaag de hele dag geregend hier (wat de temperatuur wel een stuk aangenamer maakt en tijdens de tour was het gelukkig even droog, dat kwam goed uit!), Maar ik geloof dat het morgen beter weer wordt, dus misschien ga ik wel zwemmen hier in de buurt bij een groot hotel. Vanavond in elk geval even lekker uit en dan zien we morgen wel weer verder!!!

hasta luego!!
Ieneke

ps. Ik merk dat ik van de meeste mensen geen smsjes kan ontvangen hier, dus als ik niet antwoord dan weet je hoe het komt en dan heeft het dus ook geen zin meer om smsjes te sturen!! Ik geloof dat de meeste mensen wel MIJN smsjes kunnen ontvangen, dusss..... mail maar als het niet lukt!! besos

  • 26 Juni 2011 - 06:47

    Peet:

    GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFF !!!!!

    Kan d'r weinig anders van zeggen :) !!

    groetjes, Peet

  • 26 Juni 2011 - 10:36

    Daisy:

    Wauw, lefgozer!!!! Gaaf hoor, geniet er lekker van, maar dat doe je wel zo te zien.

    Groetjes Daisy

  • 26 Juni 2011 - 11:59

    Dirkje:

    GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIET VERWACHT.
    zou het zelf ook willen doen ,
    maar niet onderste boven.
    anders wordt mijn moeder gek:)
    vandaag jarig 26 juni
    gr dirkje :):):):):):)

  • 26 Juni 2011 - 14:52

    Guus En Suus:

    hey (schon)zussie

    mega vet echt super.
    en vette foto´s
    keep on going!!!

    groetjes suus en guus

  • 26 Juni 2011 - 15:11

    Lennie:

    dat ziet er echt gaaf uit! WoW!!
    Ook knap dat je dat durft.
    ik heb vandaag weinig te melden, hier is het namelijk iets 'saaier' dan bij jou! nog veel plezier de komende dagen...
    Liefs Lennie

  • 26 Juni 2011 - 15:17

    Marianne:

    Wow, wat stoer van je!!
    Ziet er gaaf uit, maar zou het zelf niet durven geloof ik!!
    Benieuwd naar je salsa- avonturen......

    Groetjes

  • 26 Juni 2011 - 16:37

    SandraV:

    Zo gaaf! Heerlijk.
    Wij zijn vandaag aapjes gaan kijken, lees shoppen in de retail Roermond, op zondag... Kermis gisteren was wel leuk.

  • 26 Juni 2011 - 17:07

    Marly:

    Nou je bent er behoorlijk ondersteboven van! Wat fijn te horen dat je zo geniet.

    Is dit de manier om van hoogtevrees af te komen? Vind het wel erg drastig. Doe het al in mijn broek als ik op een trap loop met van die gaatjes in waar je doorheen kan kijken.

    Misschien eens een keertje uitproberen. Goed voorbeeld doet goed volgen en het enthousiasme is erg aanstekelijk.

    Groeten,

    Marly

  • 27 Juni 2011 - 07:00

    Ted:

    Wauw! Jij bent lekker bezig!!! Klinkt echt super allemaal. Veel plezier met Cris (Zegers?)

  • 27 Juni 2011 - 07:11

    Mieke L:

    +1! Het is allemaal al een keer gezegd ien, maar ik doe het gewoon nog een keer :) Wat stoer zeg! En idd super foto's. Voor 20 euri, niks van te zeggen :) Vooral zo door gaan.

    Kus Mieke

  • 27 Juni 2011 - 11:07

    Tom K:

    Ha juf Ieneke

    GGGGGGGAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF!!!
    het is vandaag heel warm.
    en de school zit er ook weer bijna op.
    eindelijk vakantie.:)
    het werd ook wel tijd na 40 weken.:D
    de horizondag is goed verlopen.
    en ik ben gewonnen van de groepen 5, 6 en 7.
    gelukkig al dat werk niet voor niets gedaan.
    iedereen heeft zin in de activiteitenweek.

    groetjes
    Tom Kersten

    PS:STOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):)

  • 28 Juni 2011 - 07:51

    Jan En Tines:

    Ha Ienemien, WAAAAAAAAUW, wat een lef,
    en wat super gaaf, geloof best dat het geweldig voelt, beleefd en is , geniet ervan!
    Hoije wah os twie

  • 28 Juni 2011 - 13:39

    Umakorn:

    Hallow hallow!

    Ziet er goed uit Ienimini, geweldige actiefoto inderdaad hihi^^
    Nog een keer dunnetjes over doen in Costa Rica om er voor goed van af te zijn....hoogtevrees sjmoogtevrees lol.
    Op naar nieuw avontuur...(lijkt wel een zin uit een filmscript hihi)!

    Muchos besos,
    Uma

    ps.Ben ook benieuwd naar je salsa"moves"!

  • 28 Juni 2011 - 16:47

    Marly:

    ha Ieneke,

    vera heeft een meisje: Lynn. ze is afgelopen vrijdag geboren.

    groeten vanuit een snikheet Nederland


  • 30 Juni 2011 - 10:53

    Bianca:

    Ha Ieneke,

    Echt gaaf zeg!

    Het blijft iedere keer weer leuk om al jouw verhalen te lezen!

    Groetjes Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ieneke

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 42532

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 17 Augustus 2015

Costa Rica

29 Mei 2011 - 19 Augustus 2011

Midden-Amerika

Landen bezocht: