wer thoes.... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu wer thoes.... - Reisverslag uit Horst, Nederland van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu

wer thoes....

Door: Ieneke

Blijf op de hoogte en volg Ieneke

25 Augustus 2011 | Nederland, Horst

Nou, om echt even mijn reis af te sluiten een laatste berichtje....

De eerste dagen in een roes ervaren, veel mensen alweer gezien/gesproken, het weekend alweer op school geweest en de eerste werkdagen er ook weer opzitten...
Tja het Nederlandse ritme zit er alweer in helaas.... ik zou graag het Midden-Amerikaanse tempo aanhouden, maar ik denk dat Ton het daar niet mee eens is ;)
Heb wel nog wat last van mijn jetlag en van mijn bankrekening ;)
Maar dat zal ook vast wel allemaal goed komen...

Al met al een prachtige reis en ervaring geweest. Veel gezien, veel geleerd, veel boeken gelezen en ook toch wel een beetje kunnen ontspannen tussendoor.

In 1 van die boeken die ik heb gelezen, kwam ik een hele mooie "quote" tegen, die ik erg toepasselijk vond en waarmee ik dan ook ECHT alles wil afsluiten:

Vrijheid is het geheim van geluk, en het geheim van vrijheid is moed.....

muchos besos Ieneke

  • 26 Augustus 2011 - 09:12

    Marielle:

    Wat mooi!!!!

  • 26 Augustus 2011 - 14:00

    Roseline:

    Dat is nog eens leuk thuiskomen! Fijn je weer even gezien te hebben en spannend wat er allemaal nog gaat gebeuren! Geniet van het weekend en tot gauw...enne nog bedankt voor de leuke reisverslagen want we hebben heerlijk meegenoten van al je avonturen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ieneke

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 1114
Totaal aantal bezoekers 42526

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 17 Augustus 2015

Costa Rica

29 Mei 2011 - 19 Augustus 2011

Midden-Amerika

Landen bezocht: