Weer alleen... - Reisverslag uit David, Panama van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu Weer alleen... - Reisverslag uit David, Panama van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu

Weer alleen...

Door: Ieneke

Blijf op de hoogte en volg Ieneke

13 Augustus 2011 | Panama, David

Zo, dat was een snel afscheid vanmorgen.
We zijn namelijk gisteravond eerst lekker uit gaan eten en daarna gaan dansen. Dat dansen is uiteindelijk zo laat geworden dat we om 3 uur terug kwamen in het hotel, ons gedouchet (schrijf je dat zo?) hebben, onze spullen gepakt en naar de bussen zijn gegaan.
Jerry moest uiteraard een andere bus hebben dan ik, dus hij heeft me weggebracht, maar zijn bus vertrok maar een half uur later, dus het was raprap....
en toen..... was ik weer alleen.
Dat was wel even slikken, zeker als je niet geslapen hebt en heeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe en enigszins beschonken de bus in stapt.
Maar goed, na een uurtje of 6 ben ik bij de Panamese grens aangekomen en met gemak overgestoken, geen problemen, niks.
Aan de andere kant van de grens een bus naar David gepakt en hier ben ik dan...
In het meest paarse hotel dat je ooit hebt gezien.
Ik had het uitgezocht in de lonely planet en het heette ook: "Purple House" maarja..... weet ik veel.
Echt ALLES is hier paars, het huis zelf, de binnenmuren, de meubels, de bedden, de lakens, volgens mij is zelfs het water uit de kraan nog paars. Dat zal ik zo eens even gaan proberen als ik me ga douchen.

Ik slaap met 6 anderen op een kamer, dus echt alleen ben ik niet, maar ik heb eerlijk gezegd gewoon niet meer zo'n zin om weer alles opnieuw te doen. Steeds weer opnieuw contact maken met mensen die je verder nooit meer ziet. Ik ben er klaar mee.
Morgen ga ik nog wel "hiken" in een natuurreservaat met 2 duitse meisjes. Dan ga ik maandag naar Santiago, dinsdag naar Panama City, waar ik woensdag dan nog de hele dag heb (en waar ik nog naar het Panama kanaal wil en de laatste souvenirs inkopen) en dan vertrek ik donderdagmorgen heel vroeg, ik geloof dat ik om 4 uur op het vliegveld moet zijn. Geeft niks... Ik wil naar huis nu, zo snel mogelijk weer hard aan het werk, zodat de tijd heel snel gaat en Jerry naar Nederland komt.
Ik heb hem net gebeld en toen hij opnam, zat iedereen met wie ik de afgelopen weken vrienden heb gemaakt, bij hem thuis. Christian, Alex, Winston, zijn broers en zussen en hijzelf natuurlijk.... wel leuk zoals ze me dan begroeten als ze weten dat ik aan de telefoon ben. Winston riep zelfs: "Ieneke, we missen je hier!!!"
Tja, toch leuk.. :)
maar ik weet (of denk te weten ;)) dat dat aan de andere kant van de wereld ook het geval is en daar wil ik ook graag weer naartoe. Iedereen weer zien en mijn verhalen/ervaringen vertellen en uiteindelijk iedereen aan Jerry voorstellen.
Nog even geduld....

muchos besos en hasta pronto

Ieneke

  • 14 Augustus 2011 - 07:33

    Sandra:

    Afscheid nemen van iemand is nooit leuk maar gelukkig zie je hem snel weer!! en mag je hem kennis laten maken met Horst!!
    Geniet nog van je laatste daagjes daar en tot snel!

    xx

  • 14 Augustus 2011 - 14:06

    Linde De Pinde:

    Hé meissie,

    geniet nog van je laatste daagjes.
    Een goede reis terug!

    Kuskes!!!

  • 14 Augustus 2011 - 15:00

    Jan En Tines:

    Ha Ienemien,

    Goh zolang naar uitgekeken en dan zit het er weer bijna op, geniet nog maar ef van
    die hele andere wereld , goede reis en tot gauw ......vanuit Heiterwang, die herzliche
    grusse, os twie

  • 14 Augustus 2011 - 17:30

    Marianne:

    Heey Ieneke,

    Wow, wat heb je weer veel beleefd!!
    Ben zelf net terug van vakantie en was weer nieuwsgierig naar je reisverslagen.
    Super voor je dat Jerry ook naar dit koude kikkerlandje komt. Wat zal hij moeten wennen hier!
    Geniet nog van de laatste dagen en tot over een paar dagen.

    Greetz, Marianne

  • 15 Augustus 2011 - 05:44

    Fenny:

    He meis,

    Goh, wat vliegt de tijd zeg!! Ik ben er van overtuigd dat je een super mooie tijd hebt gehad daar. Vooral met Jerry ;-)
    Geniet nog van de laatste dagen.

    Veel liefs Fenny.

  • 15 Augustus 2011 - 09:10

    Mieke:

    och megje, kan me voorstellen dat het lastig is om telkens weer nieuwe contacten te maken als je weet dat ze maar voor een paar dagen zijn. Wij zijn inmiddels errug nieuwsgierig naar Jerry :) Maar eerst willen we jou verhalen horen! Een goeie terugreis, en geniet nog ff van Panama, want dat moet toch ook erg mooi zijn heb ik me laten vertellen!

    DIkke knoevel vaan Mieke

  • 15 Augustus 2011 - 16:29

    Suus:

    haaa ien, geniet er nog even lekker van! en van het warme zonnige weer, want dat is nog maar de vraag of dat zo fijn is hier!!! veel plezier met hiken.

    kus van suus en guus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ieneke

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 42523

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 17 Augustus 2015

Costa Rica

29 Mei 2011 - 19 Augustus 2011

Midden-Amerika

Landen bezocht: