Daar gaat ie dan.... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu Daar gaat ie dan.... - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Ieneke Kuijpers - WaarBenJij.nu

Daar gaat ie dan....

Blijf op de hoogte en volg Ieneke

17 Juli 2015 | Duitsland, Düsseldorf

Nog effe snel voordat ik het vliegtuig instap....
Het gaat nu echt beginnen, een beetje zenuwachtig, maar vol vertrouwen stap ik over enkele minuten het viegtuig in. Er vormt zich hier voor mij al een rij met ongeduldige mensen... Allemaal klaar om hun eigen avontuur of terugreis te beginnen...
Maar mijn avontuur is toch het spannendst!

Ik hou jullie op de hoogte!
Saludos desde Allemania! Y hasta pronto!

Kus Ieneke

  • 17 Juli 2015 - 13:10

    Suus:

    Haa Ieneke,

    Goede reis en succes met de reizigers!!hou ons op de hoogte, ben benieuwd naar de verhalen!!
    xxx

  • 17 Juli 2015 - 14:42

    Karin:

    Hallo Ieneke,

    Met veel plezier zal ik weer af en toe een kijkje mogen nemen in jouw leven. Geniet ze. En veel succes!

    Groetjes Karin

  • 17 Juli 2015 - 14:47

    Wilma:

    Ha Ieneke,

    Hele goeie teis en succes!
    Ga met veel plezier je verslagen weer lezen.

  • 17 Juli 2015 - 16:47

    Carlijn:

    Ha Ieneke,

    Zo sta je bij de barbecue van het werk, zo zit je al in het vliegtuig...! Hopelijk kun je je hoofd lekker leegmaken en je helemaal storten op dit avontuur. Heel veel plezier en we volgen je vanuit hier!

    Groetjes,
    Carlijn

  • 18 Juli 2015 - 21:49

    Fenny:

    Ha Ieneke,

    Heel veel plezier!!
    Ben benieuwd naar je avonturenverhalen :)

    Groetjes Fenny

  • 19 Juli 2015 - 12:22

    Anja Smits:

    Hallo Ineke,
    Volgens mij ga jij een super tijd beleven. Top om je te volgen op dit blog!
    Heel veel groetjes, collega!!!!

  • 19 Juli 2015 - 18:11

    Irene:

    Hoi Ieneke,
    leuk, zo'n nieuw avontuur!!
    Ik zou het niet durven.....maar je verhalen lezen gelukkig wel. Ik lees ze graag en ga ze zeker volgen.
    Hopelijk is de reis goed verlopen....en heb je aardige en vooral geen zeurende reizigers!
    Geniet en werk ze. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ieneke

Actief sinds 17 April 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 42505

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 17 Augustus 2015

Costa Rica

29 Mei 2011 - 19 Augustus 2011

Midden-Amerika

Landen bezocht: